LEDENPORTAAL
Lid worden van de PKU vereniging:

Wilt u zich inschrijven als lid van de Nederlandse PKU vereniging? Leuk! Het overgrote deel van de mensen die PKU hebben is lid van de vereniging. Onder het mom van 'samen staan we sterk'.
Met het invullen van onderstaand formulier meldt u zich aan als lid van de vereniging. U geeft daarmee ook toestemming voor opslag en verwerking van uw persoonsgegevens. Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons privacybeleid.

Aanmeldformulier
Naam (volwassen PKU-er of ouder/verzorger)
Aanhef *
PKU Info
Relatie PKU
Behandelend ziekenhuis
Wilt u het PKU handboek ontvangen?
Als u inschrijft als ouder van 1 of meer PKU kinderen, hoeveel kinderen heeft u met PKU?
Aantal:
(maximaal 5)
Verificatie
Om spam te voorkomen maken wij gebruik van een verificatie voor dit formulier. Om het formulier te verzenden moet u de afgebeelde code invullen. De code is niet hoofdlettergevoelig; u kunt hierbij ook kleine letters invullen.
velden gemarkeerd met een '*' zijn verplicht
Welkom bezoeker
Login vergeten?