LEDENPORTAAL
De nieuwe versie van het PKU Handboek is uit!!
Download het PKU handboek, versie 2.0

De werkgroep 'voorlichting' van de MODAZ (Metabool Overleg Dietisten Academische Ziekenhuizen) en de PKU vereniging hebben een informatieboek voor PKU gemaakt, het PKU handboek. Vrij snel na afronding van het eerste PKU Handboek bleek ons dat het handboek aan een grote behoefte voldoet. Echter, de ontwikkelingen op PKU-gebied staan niet stil. O.a. de introductie van Kuvan, maar ook de ontwikkelingen op het gebied van maternale PKU.

Naast deze ontwikkelingen hadden we zelf nog een aantal onderwerpen die we in een nieuw te ontwikkelen handboek wilden toevoegen. Vandaar dat we gestart zijn met een nieuwe versie. De laatste versie is uitgebreider dan de eerste, maar is ook anders ingedeeld. Het boek is te downloaden per hoofdstuk. Hierdoor wordt er niet meer gewerkt met een paginanummering, maar heeft elk hoofdstuk zijn eigen nummering.

Wij wensen u veel leesplezier! En hopen dat de informatie u biedt wat u zoekt. Heeft u vragen? Schroom niet het ons te laten weten!

Het PKU handboek wordt gratis in gedrukte vorm aangeboden aan nieuwe leden van de PKU vereniging. Overige exemplaren kunnen besteld worden bij de vereniging, de kosten bedragen 80 euro. Voor leden bedragen de kosten 25 euro (excl. verzendkosten).

Welkom bezoeker
Login vergeten?